16 Mei 2010

Wanita Mengandung


Produk HPA yang terbaik untuk wanita yang mengandung adalah seperti:

Virgin Coconut Oil Softgel dapat membantu memudahkan bersalin, menguatkan sistem pertahanan badan dan meningkatkan pertumbuhan rambut serta mengurangkan kelemumur.

Habbatus-sauda Softgel ini kaya dengan asid minyak tak tepu (EFA). Antara khasiat utamanya, ia meningkatkan penghasilan susu ibu.

Minuman Cereal Radix mengandungi khasiat sinergi 7 herba yang terbaik, diantaranya adalah Larak Hutan ( Polyalthia Hypoleuca) yang bertindak meransang pengeluaran air susu ibu.

Jika sebelum ini wanita tersebut mengamalkan Paramaria Plus sebelum mengandung, maka apabila mengandung dia perlu berhenti mengambil Paramaria Plus dalam masa waktu mengandung.

Herba Tuju Angin yang mengatasi masalah angin duduk, yakni cepat letih dan terasa meloya.

Minyak But-but disapu/diurut pada kaki wanita mengandung.

Minum EQ Minda di mana kandungannya terdapatnya Kurma (Phoenix dactylifera L) yang mengandungi karbohidrat, lemak, protein dan vitamin C yang membekalkan tenaga. Kurma juga memudahkan proses kelahiran serta bekersan meredakan tekanan darah tinggi ketika mengandung.

Amal HB yang meningkatkan daya imunisasi dan masalah kekurangan kadar darah merah. Pengambilan HB ini juga mengubati masalah penyakit kuning (jaundis) apabila anak lahir kelak

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...